"המצביעים נגד ההדחה – מתכננים את הממשלה הבאה"

מהדורת הבוקר No Comments on "המצביעים נגד ההדחה – מתכננים את הממשלה הבאה"

מהדורת הבוקר ב'קול חי' | דוד חכם: "גנץ הוא שחקן מהזן הכי נחות שיש, לא הדיח את כסיף כדי שיוכל לשבת איתו בממשלה. האירוע הזה לא נוכח בכותרות העיתונים כי לא רוצים לפגוע בגנץ". בצלאל קאהן: "עורכי העיתונים מעלים חדשות רק לפי אג'נדה ולא לפי ערך עיתונאי. הם לא מבינים בכלל למה צריך להדיח את כסיף"

17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

מגישי 'מהדורת הבוקר' פתחו את המהדורה בהתייחסות לדרמה הפוליטית אמש בכנסת כאשר ההצעה להדחת ח"כ כסיף נפלה לאחר שלא השיגה את הרוב הדרוש: דוד חכם: "המכנה המשותף של כל חברי הכנסת שהתנגדו או נמנעו להדחת כסיף הוא הרצון והתכנון להקים ממשלה משותפת עם הערבים לאחר הבחירות הבאות. עופר כסיף לא צריך להישאר חבר כנסת לרגע. הפוליטיקה כל כך מושחתת ורק הכיסא מעניין אותם, אפילו במחיר של ישיבה עם המפלגות הערביות. כולנו יודעים שלפיד לא מעניין אף אחד, אבל בני גנץ הוא שחקן ופוליטיקאי מהזן הכי נחות שיש. הוא יכל להדיח אתמול את כסיף ולא עשה רק כדי להשאיר לעצמו את האפשרות לשבת איתם בממשלה".

קאהן: "את יאיר לפיד אני מבין, עושה פוליטיקה על ימין ועל שמאל. אני לא מבין את גנץ ואיזנקוט. עליהם אני תמה. וגם אם לא היו עוברים את סף ה-90 ח"כים, למה להם לשבת בצד?"

חכם: "האירוע הזה לא נוכח בכותרות העיתונים כי התקשורת לא רוצה לפגוע בגנץ ואיזנקוט".

קאהן: "עורכי העיתונים מעלים חדשות רק לפי אג'נדה ולא לפי ערך עיתונאי. הם מגיעים מהעמדה הכי רדיקלית והם לא מבינים בכלל למה צריך להדיח את כסיף"

האזינו



0 תגובות